PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

21 March 2013

MAC FELT KIT 2013 ~ DONUT COMEL



Assalamualaikum sem0!
Untuk pengetahuan anda, Mac Felt Kit telah pun mula dijual di e-store SUS.. Mac Felt Kit kali ini merupakan hasil kolaborasi SUS n d FELT PRODUCT bersama Sekocinorlie.. Pemiliknya Puan Norliza Samingon menrupakan krafter yang tidak asing lagi di Malaysia.. Hasil kraftangan beliau sememangnya menjadi dambaan ramai terutamanya bagi pasangan-pasangan yang akan melangsungkan hari bahagia mereka.. Korang boleh menempah bunga tangan dengan beliau mengikut design dan tema perkahwinan korang.. Menarikkan?? Jangan lupa untuk singgah di blog beliau ok! Kompem korang akan menjadi rambang mata untuk memilihnya.. Siapkan kopi  sekali tau.. Memang tak cukup 1 malam untuk menerjah blog beliau.. Hahaha.. ^^

Ini adalah antara bahan yang diberikan di dalam Mac Felt Kit.. Bahan-bahan yang diberikan cukup untuk membuat 2 biji donut.. Tutorial yang lengkap bergambar beserta pattern juga turut termasuk dalam pakej Mac Felt Kit..

Comel kan donut ni?? Sangat gebu pulak tuuu.. Rasa nak ngap~ngap je! Jangan risau sebab donut ni takde kalori.. So, korang boleh makan banyak-banyak.. Ekekeke.. Kalau korang nak mengetahui rahsia bagaimana untuk menghasilkan donut comel dan sangat gebu seperti ini, cepat-cepat lah dapatkan Mac Felt Kit!

Enjoy!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...