PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

05 February 2013

SUPERMAN!!!

 Salam Selasa sem0!
MAAF! MAAF! MAAF! Minta maaf yea sem0.. T-shirt ini telah pun terjual.. Kalau aa yang nak tempah mintak maaf sangat-sangat sebab SUS memang tak ambil tempahan seperti ini.. Baju ni telah dijahit oleh INA.. INA hanya jahit bila mood datang jerkk.. Nak motong corak superman ni bukannya senang koooo.. Pengsan!! Buat sekali je seumor hidup kot.. Hehe..^^

 Ini gambar penuh t-shirt superman.. Felt yang digunakan untuk jahit di atas t-shirt adalah jenis keras.. Ianya boleh dibasuh.. Sebelum masuk mesin basuh silalah terbalikkan dulu baju t-shirt untuk memelihara corak felt lebih tahan lama..

Corak superman ni dipotong dengan menggunakan gunting yang digerakkan oleh tangan kiri INA.. Hahaha.. Jahitan pun dengan tangan 100%.. Jenis jahitan yang digunakan adalah jahitan sembat dan jahitan backstitch sahaja.. Asas-asas jahitan ini boleh dipelajari melalui Buku Tutorial Pek Permulaan.. Untuk pattern superman ni silakan google dan tekap je.. SUS memang takde jual pattern superman ni ok.. :P Jenis benang yang digunakan pun jenis benang jahit biasa cap nona.. Boleh dibeli di workshop SUS.. Untuk pembeli online mintak maaf banyak-banyak juga sebab takde jual.. Terlampau banyak pilihan warna benang.. SUS pun poning nak update camne.. Hahaha..

Enjoy!


SUPPLIES :


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...