PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

12 February 2013

BUTTON BROOCH WARNA-WARNI

Salam Selasa sem0nya!
Selamat bercuti diucapkan kepada korang.. Amacam cuti? Balik kampung ke.. SUS balik kampung sebelah mertua di Terengganu.. Nak kata cuti sangat tu takde la.. Sebab SUS masih bekerja jugak di sini.. Bisnes online la katakan.. Walaupun jauh dari office masih lagi boleh dipantau dari jauh.. Hehe.. Bajet rajin jerkk ni.. Baru-baru ni SUS ada siapkan sedikit stok button brooch untuk cuti perayaan tahun baru cina ini.. Nak buat pun sangat mudah.. Ibu-ibu kat rumah boleh jadikan aktiviti sampingan bersama anak-anak di musim cuti begini kalau tak sempat nak bercuti di luar.. Bahan yang paling penting sudah pastinya pelbagai jenis button yang berwarna-warni dan pelbagai pattern yang menarik..

 Button-button yang cantik dan kiut-miut ini ada dijual di e-store SUS.. Korang boleh dapatkannya di sana.. Untuk melekatkan button-button ini korang mesti gunakan gam E6000.. Begitu juga dengan brooch pin perlu dilekatkan menggunakan gam E6000 untuk daya lekatan yang tinggi dan kuat.. ^^

 Jom! Tengok beberapa contoh yang telah SUS siapkan.. Anda boleh pelbagaikan lagi jenis pattern button yang digunakan mengikut kreativiti korang..

 Button brooch yang telah siap dilabelkan..

Kepada yang berdekatan dengan Tesco Kota Bharu boleh la datang singgah ke kiosk SUS untuk dapatkan button brooch ini.. Kepada yang ingin mencuba buat sendiri, Selamat Mencuba diucapkan!

Enjoy!

SUPPLIES :



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...