PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

27 December 2012

KELAS MINI PILLOW 21 DISEMBER 2012

Salam Pagi Khamis sem0nya!
Sekali lagi SUS kene tiggal sesorang kat hotel Melaka ni pulak.. Semalam duk chalet.. Hari ni duk hotel pulak sebab nak merasa dudu dalam bandar Melaka ni giteww.. Hahaha.. En. Suami ada briefing keje pulak pagi ni.. Harap-harap habis cepat la.. Boleh la bertolak cepat balik ke Kota Bharu.. Kan naya plak tak sampai Kota Bharu malam ni.. Esok dah la ada kelas Big Shot!!! Aduyaiii.. Moga-moga perjalanan kami lancar tanpa ada sekatan banjir.. Aminnnn!!!

Alhamdulillah.. Minggu lepas kelas mini pillow telah berjalan dengan lancarnya.. Dengan ada 2 orang asisstant yang pakar iaitu INA dan HIKMAH sem0nya berjalan dengan lancar seperti yang dirancang.. SUS harap sem0 peserta dapat kutip banyak ilmu dari kami bertiga..

Ada 11 orang peserta pada hari tersebut..

SUS taknak cite panjang hari ni.. Cukuplah korang mencuci mata dengan gambar-gambar yang ada pada post kali ni.. Hehehe..

Untuk lihat lebih banyak gambar dan aksi peserta sila klik DI SINI..

Peserta cilik yang sangat berbakat.. Sukeeee!!! ^__^







Mak saudara dan adik sepupu SUS menjoinkan diri sekali lagi masuk kelas SUS ni.. Terima kasih banyak-banyak yea.. Kepada sem0 peserta terima kasih juga diucapkan.. Minta maaf la jika ada terkurang masa mengajar tuuu.. SUS hanya la insan biasa yang tak terlepas daripada melakukan kesilapan.. Jumpa esok untuk peserta kelas esok okiey!

Enjoy!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...