PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

13 December 2012

KELAS KRAF FELT PERCUMA!!!

 Hi sem0! Malam ni SUS hanya nak update sikit mengenai kelas percuma yang dibuat minggu lepas pada 7 Disember 2012.. Terima kasih yang tak terhingga kepada sem0 peserta yang sudi join kelas SUS ni.. Peserta sem0nya bersungguh-sungguh untuk menimba ilmu dan tips yang diberikan untuk menghasilkan kraf felt yang cantik.. Mintak maaf banyak-banyak juga kepada yang tak berpeluang untuk join kelas ni.. SUS hanya ambil 10 orang peserta sahaja bagi setiap sesi.. Bukannya kedekut atau apa.. Tapi memandangkan ruang workshop yang agak terhad untuk menerima kedatangan peserta yang lebih ramai..

 Jangan berkecil hati tau.. Sebab SUS akan sentiasa menganjurkan kelas percuma seperti ini dari masa ke semasa.. Cuma korang perlu pantas bertindak untuk daftar secepat mungkin sebelum tempat penuh.. Hehehe..

 Untuk lihat lebih banyak lagi gambar sila la ke fan page facebook SUS n d FELT PRODUCT.. ^^

 Sem0 peringkat umur pun SUS terima.. Yang penting minat tu kena ada.. Sila-sila la cuci mata dengan gambar-gambar di bawah okiey!





 Peserta dengan hasil kraf felt mereka.. ^^

Okiey la.. SUS dah nak stop di sini.. Esok ada satu lagi sesi kelas percuma.. SUS kena tido awal bagi menjaga kecantikkan mata supaya bersinar-sinar tatkala mengajar nanti.. Ekeke.. Peserta-peserta untuk kelas esok jangan lambat tau.. Kita akan bermula tepat pada pukul 9 pagi.. Kepada followers Instagram dan Twitter, orang akan dapat update terkini mengenai kelas percuma esok.. Tata!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...