PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

29 February 2012

SUS FELT KIT : MAC 2012


Hello sem0!
SUS di sini nak inform korang sem0 yang felt kit bulan Mac sudah pun boleh dibeli di e-store SUS.. SUS nak ingatkan sekali lagi yang stock felt kit ni adalah terhad yea.. Untuk felt kit bulan Mac ini, SUS akan tunjukkan bagaimana nak hasilkan brooch bunga blossom dan frame gambar dari pada kit ini.. Memandangkan ramai yang request nak belajar bagaimana hasilkan bunga kembang semangkuk ni, jadi SUS akan ajarkannya khas untuk korang.. ^__^

Photo contest juga akan diadakan sempena felt kit bulanan ini.. Setiap bulan hadiah yang menarik akan menanti korang sem0.. Untuk mengetahui apakah hadiahnya dan syarat-syarat photo contest sila klik DI SINI.. Sudah tiba masanya untuk korang menunjukkan bakat dan kreativiti korang yang terpendam tu.. Crafter-crafter yang menjalankan bisnes felt craft ini juga berpeluang untuk mempromosikan online shop korang.. SUS sendiri juga akan memilih 3 photo yang SUS suka untuk memenangi point..

Esok SUS akan tunjuk bagaimana cara-cara membuat bunga blossom.. Pastikan korang tidak akan lupa untuk datang menjenguk di blog SUS ini tau.. Jumpa esok!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...