PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

07 February 2012

BANTAL CINCIN KAHWIN

 Hi sem0! SUS harap sem0nya pun happy sebab musim bercuti kan? Hehe.. Kota Bharu ni memang sesak dan jam disebabkan ramai orang balik kampung dan pelancong yang datang.. Workshop SUS pun menerima ramai kunjungan customer yang datang dari jauh-jauh.. Sambil datang makan angin dan balik kampung sudi jugak singgah di workshop SUS ni.. Terima kasih banyak-banyak yea.. ^__^

 Okiey.. Dah habis ayat intro.. SUS nak cerita pasal bantal ni sebenonya.. Hahaha.. Ni merupakan bantal cincin kahwin Kak Ila yang merupakan kakak dua pupu SUS.. Bantal ni SUS hadiahkan sempena perkahwinan Kak Ila pada hujung bulan February ni.. Harap-harap color yang dipilih ni sudah menepati tema perkahwinan Kak Ila.. Hari tu pun tengok gambar barang-barang hantaran akak pun dalam handset je.. Ramai jugak yang bertanya macam mana nak letak cincin tu.. Cincinnya akan diikatkan dengan ribbon yang telah dijahit pada tengah-tengah bantal tersebut..

 Untuk buat bantal seperti ini SUS gunakan felt lembut sepenuhnya..

 Berlian iron-on kat tengah-tengah bunga ni sem0 SUS tenyeh guna hot fix applicator je.. Sangat mudah lagi menyenangkan.. Bunga-bungaan ni sem0 pulak SUS potong guna big shot je.. Ada yang berminat nak die bunga ros ke? Hehehe..

 Salah satu bunga fevret SUS.. Ngeeee..

 SUS harap dapat buat bantal cincin macam ni banya-banyak lagi lepas ni.. Ingat nak jual yang ready made je.. Tempahan dah tak larat nak ambil lagi.. Huhuhu.. Minta maaf banyak-banyak yea kerana ada tempahan yang terpaksa SUS tolak kerana jadual kerja yang padat..

Nak pertandingan dan hadiah??? Tungguuuu!!! SUS akan update kemudian di sini.. Start bulan Mac nanti SUS akan pastikan korang sem0 akan sibuk dengan felt craft!



SUPPLIES :





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...