PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

27 October 2012

SALAM AIDILADHA

Selamat Hari Raya Aidiladha diucapkan kepada sem0!
Alhamdulillah.. Dah hari raya ke-2 pun.. Seronok dapat makan daging segar lagi manis di hari raya ni.. Daging lembu tempatan lagi.. Hehehe.. Macam mana dengan ibadah korban korang? Mesti meriah jugak kan? Dengan beraya di kampung bersama sanak saudara..

Untuk pengetahuan sem0.. Pek permulaan Kraftangan Felt telah pun berada di pasaran sekarang ni.. Jadi, korang boleh la dapatkannya sekarang sebelum kehabisan stok.. Harga pun lebih murah berbanding pek yang dahulu.. Hanya RM49.90 sahaja!!! Pek ni boleh dibeli secara online di e-store SUS atau pun datang beli terus di workshop SUS atau pun di kiosk kat Tesco Kota Bharu..

Dalam pek ini disertakan sekali buku tutorial dengan langkah-langkah bergambar.. Sangat mudah dan senang untuk diikuti oleh semua peringkat umur yang ingin belajar kraf felt ni..

Benang juga ada diberikan sekali.. ^^

Pelbagai jenis button..

Keychain, brooch, hp strap dan brad..

Ini lah bahan-bahan yang terdapat dalam pek ini..

 Dalam pek ini akan diajarkan 5 design seperti dalam gambar di atas.. CUTE kan??!!! Untuk info lanjut dan untuk membeli sila klik DI SINI..

Selamat Hari Raya Aidiladha diucapkan sekali lagi.. Sebenonya nak letak gambar ni kat atas sekali.. Nape ntah susah sangat plak hari ni nak alih gambar ni naik atas.. Hahaha.. MISZ LU'LU dan lembu korbannya.. Hahaha..

Enjoy!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...