PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

15 October 2012

ROTI MENTEGA CHUMEL

Assalamualaikum & Salam Sejahtera sem0nya!!
Chumel tak roti-roti mentega ni?? SUS dan INA sedang berusaha untuk menambah bilangan roti mentega ni.. Korang berminat tak untuk belajar buat keychain roti mentega ni? Suka tak kalau SUS keluarkan kitnya? ^__-

Untuk buat keychain mentega seperti ini sila gunakan felt jenis keras..

Nampak YUMMY kan???

Mata untuk roti chumel ni SUS gunakan brads bulat hitam size 8 mm..

Untuk pengetahuan korang, buku tutorial pek permulaan kraftangan felt ini telah pun mula dijual.. Harganya hanya RM15 sahaja.. TERMURAH di pasaran!!!

Untuk set peknya pula masih belum ready lagi untuk dijual.. InsyaAllah dijangka dapat dijual dalam masa 2-3 hari lagi.. Kerana ada sesetengah stok barang yang masih belum sampai lagi..

Buku tutorial ini lengkap dengan langkah-langkah bergambar yang jelas dan terang..

Pattern juga diberikan dalam buku tutorial ini.. ^__^

Inilah rupa kotak pek permulaan kraf felt yang baru!!! SUS akan email kepada setiap customer yang berdaftar setelah pek ini mula dijual.. Jadi, daftar la sekarang di website e-store SUS untuk dapatkan info terkini dan promosi yang dijalankan di e-store SUS..

Akhirnya siap pun jadual bertugas di workshop SUS ni.. Terima kasih kepada Cikgu Siti sebab tolong buatkan.. Nak harapkan SUS buat memang lambat sikit la.. Ekekeke.. Jadual bertugas ni dibuat dengan menggunakan felt keras sepenuhnya.. Nak jadikan sekeping tegak macam ni.. Kadbod dibalut dengan felt keseluruhannya.. Huruf-hurufnya pula dipotong dengan menggunakan Big Shot.. Dies yang digunakan pula ialah Die-namics High Rise Alphabet Lowercase dan Memory Box Parker Lower Alphabet..

Anak sheep SUS kali ni juling air sikit.. Hahahaha.. Mata-mata sheep ni SUS gunakan brads bulat hitam size 8 mm dan 5 mm.. Untuk body sheep ni SUS masih gunakan felt lembut untuk nampakkan effect gebu-gebu gituuu.. Yang part lain sem0nya guna felt keras..

Setakat ni sahaja dulu.. Enjoy!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...