PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

01 September 2012

MINTA MAAF BANYAK-BANYAK =P ~~~

 Hallo! Hallo! Halloooo!!!
Apa khabar sem0? Minta maaf la banyak-banyak sebab tak wish selamat hari raya pun kat korang di blog ini.. Huhuhu.. Memandangkan kita masih berada dalam bulan Syawal, SUS ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin.. ^___-

Di minggu-minggu terakhir puasa hari tu SUS sibuk bergelimpangan dengan bunga-bunga headband untuk jualan.. Tak cukup dengan kat workshop.. Balik rumah pun SUS usung buat balik felt.. Hahaha.. Buka puasa ngan sahur pun duk mengadap felt ni.. Adoooiii.. Sampai mimpi bawak tido.. Hahaha..

Ada yang berkenan nak belajar buat bunga macam dalam gambar kat atas tu ke??? Tunggguuuu kelas bulan 12 nanti k.. Ekekeke..

 Ini pulak headband rose yang comey lote dari Namizam Muda (bos Miezcraft).. Zam gunakan Die-namics Large Rolled Rose dan Die-namics Rolled rose untuk hasilkan bunga ros ini..

Berkenankah?? Boleh la order dengan beliau.. ^___^

 Ni pulak projek cupcake INA.. Yang dipaksarela untuk menerima tempahan.. Hahaha.. Kepada INA diharap tabah menyiapkan tempahan ini yea.. Kepada yang nak belajar buat cupcake seperti ini boleh la beli Pack Jom Buat Sendiri Keychain Cupcake..

 Yg ni pulak projek akan datang untuk korang sem0.. Masih dalam proses menyiapkannya lagi.. Tak lama lagi boleh la beli.. SUS sendiri pun dah tak sabar ni..

Enjoy!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...