PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

26 September 2012

KELAS AMAL BERSAMA IBU TUNGGAL

Selamat Hari Rabu sem0nya!
Comel tak lolipop-lolipop ni? Keychain lilipop ni sem0nya adalah order dari Pakcik Mail yang duduk di Sarawak.. Pakcik Mail ni merupakan jiran lama SUS semasa menetap di Johor dolu-dolu.. Tak sangka pulak Pakcik Mail datang turun Kota Bharu..

Terima kasih Pakcik Mail sebab sudi order dengan kami.. Banyak lagi Pakcik Mail order selain keychain lolipop.. SUS je yang malas nak amik gambar.. Hahaha..
Keychain lilipop ni sem0 dibuat dari felt keras..

Pada 15 September yang lalu SUS berpeluang untuk mengajar kursus amal kraf felt untuk ibu-ibu tunggal.. Kursus ini dianjurkan oleh Incube Technology (M) Sdn. Bhd. .. Seronok dapat berjumpa dengan ibu-ibu tunggal ni tau.. Dorang ni sem0 sangat ceria dan bersemangat untuk belajar sesuatu yang baru..

SUS mengajar 2 sesi pada hari tersebut iaitu pagi dan petang.. Ada 2 group ibu tunggal yang join kursus ini.. Sem0nya adalah 24 orang peserta.. Nasib baik la ada dua orang asisstant yang membantu.. Lain dan tak bukan INA dan Cikgu SITI.. Ekekeke..

Untuk lihat lebih gambar lagi apa yang berlaku semasa kursus boleh ke SINI..

Amboi.. Sukanya akak ni.. ^___^

Cikgu yang sedang mengajar.. =P
Terima kasih kepada Miss Dianah Goh kerana sudi menjemput SUS untuk menjayakan kursus ini..

Ini adalah HANA hairclip dari Miezcraftshoppe.. Cantikkannn???!!!! Kalau nak order boleh la contact En. Namizam.. Bunga felt yang cantik ini dibuat dengan menggunakan felt lembut.. Kalau korang nak cuba buat sendiri bunga ala-ala seperti ini boleh la klik DI SINI..


SUPPLIES :



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...