PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

28 May 2012

BANTAL UNTUK ANAK-ANAK SEPUPU

 Selamat Hari Isnin sem0nya!
Baru-baru ni MAMA SUS telah menyiapkan 3 biji bantal untuk cucu saudaranya.. Oooppss!! Silap-silap.. Bukan MAMA yang siapkan.. Tapi INA yang siapkan.. Hahahaha.. MAMA bagi idea je.. Nak jahit sendiri mata MAMA dah tak nampak.. Keh3x.. Bantal nama Putera ni untuk anak sepupu SUS yang lelaki..

 2 biji bantal color pink ni pula untuk anak sepupu yang perempuan.. Banyak pulak dapat anak sepupu tahun ni.. Nak dapat anak sendiri entah bila la pulak kan.. Hihihi..

 Body bantal ni dibuat dari kain flannel.. Untuk beli kain flannel sila ke Cantek Kraft.. Hurufnya pula menggunakan felt keras.. Huruf-huruf tersebut juga dipotong menggunakan Die-namics By The Letter..

 Bantal-bantal ni memang dibuat untuk tido sebab tu nama dijahit di hujung sebelah tepi.. Tak nak kepala baby-baby chumel tu sakit la pulak tertido atas button yang chumel-chumel tu.. ^__-

Plushie burung hantu ni pulak projek dan hobi terbaru SUS & INA dalam mengasah skill menggunakan mesin jahit.. Hahaha.. Body burung hantu ni SUS gunakan kain cotton sahaja.. Untuk beli kain cotton yang cantik-cantik boleh la beli di Little-iro-iro.. Untuk kepak, mata dan hidung burung hantu ni, SUS gunakan felt keras.. ^__-


Happy Reading!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...