PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

19 April 2012

WEDDING PHOTOGRAPHER MINI EXHIBITION 2012

 Hi sem0! Minggu lepas SUS baru sahaja selesai menjoinkan diri dengan Wedding Photographer Mini Exhibition 2012 di Hotel Rebana, Kota Bharu.. Sememangnya sesuatu pengalaman yang menyeronokkan kerana dapat berkenalan dengan ramai kawan baru dan berkongsi ilmu dengan photographer profesional di sana.. Dapat la SUS cedok sikit-sikit tips untuk mengambil gambar yang cantik.. Hahaha..

 Contoh pelamin yang dipamerkan di sana..

 Suasana di pameran tersebut.. Pagi-pagi takde orang lagi.. ^__-

 Model-model yang menggayakan pakaian pengantin..

 Bunga tangan yang berjaya disiapkan dalam 1 malam je.. Khas untuk pameran ni bagi memenuhkan meja kitorang.. Hahahahaha..

 Editor dari majalah Pesona Pengantin berkenan untuk masukkan headband-headband yang dihasilkan ke dalam majalah beliau.. Tak sabar rasanya nak tengok hasilnya nanti.. Lalalala..

 Model tak berbayar menggayakan bunga tanganku..

Sorang lagi model tak berbayar menggayakan bunga tangan SUS.. Terima kasih Payya Comel sebab sudi post gambar ni di wall fan page SUS n d FELT PRODUCT.. Memang chumel sangaaaaaattt!!! Boleh la SUS bagi job untuk gayakan produk-produk SUS pada masa akan datang.. Lagi pun hubby Payya ni seorang photographer.. Sonang keje SUS! Hahahaha..

Terima kasih juga kepada Khaziah Omar yang sudi offer meja untuk SUS join pameran ni.. Dan terima kasih juga kepada pihak Hotel Rebana dan kawan-kawan yang memberi kerjasama yang baik bagi menjayakan pameran ini..

Untuk cuci-cuci mata dengan lebih banyak gambar lagi.. Rajin-rajinkanlah diri korang untuk menjenguk fan page SUS n d FELT PRODUCT.. Enjoy!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...