PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

15 April 2012

PEMENANG MAC FELT KIT PHOTO CONTEST

Assalamualaikum sem0! Dengan berbesar hatinya SUS ingin umumkan pemenang Mac Felt Kit pada malam ini.. Pemenangnya jatuh kepada Siti Aishah Nabihah Othman dari Kota Bharu, Kelantan.. Ni bukannya disebab beliau orang KB, SUS pun pilih beliau sebagai pemenangya k.. Pemenangnya adalah ditentukan oleh korang sendiri melalui undian 'LIKE' yang dibuat di fan page facebook SUS n d FELT PRODUCT.. ^__^

Tahniah diucapkan kepada Ecah.. 100 point akan dikreditkan ke dalam account anda.. Nanti boleh la shopping banyak-banyak yea.. YEAY!!!

SUS juga telah memilih 3 photo pilihan untuk menjadi pemenang dan layak menerima 20 point yang akan dikreditkan ke dalam account pemenang.. Photo pilihan pertama adalah dari Zulaily Hanim Bt Zulkifli dari Kubang Kerian, Kelantan.. Haaaa.. Ni pun bukan dipilih sebab orang Klate k.. Sebabnya adalah lain dari yang lain kerana Puan Lilly kita ni jadikan frame ni sebagai fridge magnet.. Untuk pengetahuan korang sem0, Puan Lilly ni seorang tokey cokelat yang termahsyur.. Coklat beliau sangat lazat sehingga menjilat jari.. Baru-baru ni SUS dah cuba cheese tart air tangan beliau.. Perghhhh!!! Memang sedaaaappppp!!! Kalau nak tempah boleh la contact beliau dan ke blog beliau di http://lillyciouss.blogspot.com/ .. Ok tak aku promote ko?? Jangan lupa bagi cokelat percuma yea.. Keh3x..

Photo kedua pula adalah dari Siti Fairos binti Jaafar dari Kuala Lumpur.. SUS sangat suka dengan hasil frame beliau yang simple dan pandai menggunakan sem0 color yang ada dalam felt kit tersebut..

Photo ketiga pula adalah dari Ummu Naqibah Ayub dari Klang, Selangor.. SUS sukakan bunga color hijau anda!!! Satu percubaan yang berani.. Musti suka color hijau ni.. Hehehe..

Apa-apa pun.. TAHNIAH!! Sus ucapkan kepada sem0 pemenang.. Kepada yang tidak bernasib baik pula jangan kecewa yea.. Terima kasih SUS ucapkan kepada korang sem0 kerana sudi meluangkan masa untuk menyertai photo contest ini sambil dapat mengumpul ramai kenalan baru di alam maya ini..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...