PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

28 June 2012

JUNE FELT KIT

 Hye sem0!
Minta maaf banyak-banyak kerana dah lama tak update di sini gara-gara kecurian kabel telefon.. SUS pun tak dapat la nak online dengan tenangnya.. Buat keje pun melepak di kopitiam malam-malam buta.. Masa pun sangat terbatas sebab dah malam.. Masa hanya diperuntukkan untuk memberi servis kepada customer terchenta! Wahh! Gituuu... Hehehe..

Masing-masing pun duit gaji dah masuk kan? Kan? Kan? Apa kata korang beli June Felt Kit dan join photo contest yang dianjurkan oleh SUS n d FELT PRODUCT.. Hadiahnya pula tersangat la menggiurkan.. ^ ^

 Dalam June Felt Kit ini korang berpeluang untuk belajar bagaimana untuk menghasilkan hairclip yang sangat comel!

 Cepat-cepat la beli felt kit ini kerana ianya adalah terhad.. Jangan lepaskan peluang untuk jadikannya sebagai koleksi peribadi korang..

 Felt kit ini juga adalah di'design' oleh Miezcraft dan SekocieNorlie.. Sangat-sangat special kerana ianya adalah cetusan idea dari crafter terkenal.. ^__-


 Pattern yang diberikan boleh juga dijadikan keychain, fridge magnet, hp charm atau apa sahaja mengikut kreativiti korang..

Jeng! Jeng! Jeng! Hadiah utama photo contest kali ini lebih menarik kerana ada hadiah tambahan dari Miezcraft yang merupakan tukang design felt kit kali ini.. Untuk syarat-syarat penyertaan sila klik DI SINI..



Hadiah utama :
100 point dikreditkan ke dalam account pemenang untuk shopping di SUS n d FELT PRODUCT.

Hadiah Sampingan :
20 point dikreditkan ke dalam account tiga pemenang pilihan Cik SUS.


Kepada yang masih belum menghantar penyertaan korang tuuu.. Cepat-cepat la hantar yea.. Jangan lepaskan peluang untuk memenangi hadiah yang menarik ini.. Enjoy!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...