PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

20 December 2011

WEBSITE SUS n d FELT PRODUCT SUDAH DILANCARKAN

Alhamdulillah.. Website SUS n d FELT PRODUCT telah pun dilancarkan hari ni.. Kepada pelanggan yang mahu membeli kena la join sebagai member dulu yea.. Pembelian melalui website ini sangat mudah.. Pelanggan tidak lagi perlu nak tunggu kitorang reply email ke apa.. Boleh bank in terus setelah check out.. Kalau nak order pukul 2-3 pagi pun takpe sebabnya memang korang akan dapat total harga terus dan boleh bayar terus.. Best kan? Cuma kalau ada apa-apa pertanyaan melalui email dan telefon kitorang hanya jawab pada waktu pejabat sahaja.. Hari cuti workshop kitorang kosong.. Takde yang sanggup nak buat overtime sebab kompem SUS takkan bayar.. Hahahaha.. Dalam seminggu tu mesti la kena rehat sehari kan? Kalau berterusan keje je tak produktif jugak.. Betol tak? Disebabkan SUS beroperasi di negeri Cik Siti Wan Kembang makanya hari Jumaat adalah hari tutup kedai.. Penghantaran juga tidak dilakukan pada hari Jumaat dan Sabtu..

Untuk mengetahui cara-cara membeli dan membayar di e-store SUS ini boleh la ke CUSTOMER SUPPORT.. Jika nak hubungi pihak SUS boleh la email ke sales@susndfeltproduct.com atau telefon terus ke workshop SUS di no. telefon 09-7470852..


Hari ni juga SUS berasa sangat happy sebab dapat keluar paper Sinar Harian di ruangan Niaga Online.. Terima kasih diucapkan kepada wartawan Sinar Harian iaitu Kak Salwani kerana sudi menemuramah SUS.. ^__^









Hahaha.. Tak muat scanner pulak nak scan 1 page.. Terpaksa la ada 2 kerat camni.. Kui3x.. Layankan je la eh..












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...