PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

14 December 2011

MAJLIS SOLAT HAJAT PEMBUKAAN WORKSHOP

 Assalamualaikum readers!!! Aduhai.. Minta maaf yea kawan-kawan.. Baru sekarang ada mood untuk mengupdate blog SUS ini.. Ni sem0 gara-gara pencuri kabel yang telah memutuskan mood SUS untuk mengarang-ngarang di blog ni.. Ekekeke.. Alasan jerk ni.. Pada hal malas!!! Pada 3 hari bulan yang lepas SUS ada buat sedikit majlis kecil untuk solat hajat pembukaan workshop SUS ni.. Alhamdullillah kerana sem0nya berjalan dengan lancar.. Kerja-kerja pemasangan kabinet di workshop SUS pun sudah selesai semalam.. Sekarang ni boleh la SUS fokus utk hias-hias pulak workshop SUS yang kecik ni..

 Terima kasih kepada sem0 yang sudi hadir pada majlis solat hajat ini..

 Ada la jamuan makan-makan sket untuk santapan tetamu yang hadir.. Ni sem0 mama SUS yang masak okiey.. SUS tolong tengok jerk.. Kui3x..

 Geng-geng masjid yang hadir.. ^___^

 Terima kasih kepada Lillyciouss kerana hadiahkan cokelat yang cantik dan sedap ini.. Suke sangat3x!!!

 Ni la suvenir yang diberikan kepada tetamu solat solat hajat..

Yang ni plak begnya.. SUS dan INA telah pun sepakat untuk mengekalkan blog ini setelah website baru dilaunch nanti.. Blog ini akan terus menjadi inspirasi kepada korang sem0 untuk mencipta sesuatu yang kreatif sambil berbelanja di online shop SUS nanti.. Yeay!!!

Macam biasa la yea.. Kalau nak cuci-cuci mata dengan lebih banyak foto lagi boleh la ke fan page SUS n d FELT PRODUCT k.. ^____^

P/S : Update mengenai felt craft workshop yang dah lepas-lepas akan menyusul esok..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...