PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

31 December 2011

BANTAL INI SUS YANG PUNYERR..

 Fuhhh!! Lega rasanya dapat habiskan workshop tiap-tiap minggu selama 2 bulan ni.. Lepas ni boleh la SUS & INA fokus buat mende lain pulak.. Yeay!!! Workshop yang akan datang insyaAllah SUS akan buat sekali pada bulan February nanti.. Pape hal SUS akan inform dari masa ke semasa okiey.. ^__^

Bantal ni saje-saje je buat untuk jadi hiasan di workshop SUS bagi menceriakan suasana.. Untuk body bantal ni SUS guna kain cotton biasa je.. Selain kain cotton boleh jugak guna kain flannel (actually flannel ni pun sejenis kain cotton jugak..cuma jenis lain..), fleece, felt lembut atau apa sahaja fabric yang difikirkan sesuai untuk kegunaan bantal ini.. Kalau digunakan untuk peluk-peluk buat bantal mucuk haruslah menggunakan fabric yang tahan lasak, selesa dan sejuk untuk digomol-gomol.. Ekekeke..

 Untuk hiasan bantal ni pulak SUS gunakan felt keras (polyester) kerana sifatnya yang tahan lasak dan mudah untuk dipotong mengikut kehendak kita seperti huruf.. Huruf-huruf ni hanya dijahit tangan sahaja.. Kalau guna mesin tak boleh dapat hasil setepat dan sekemas ini melainkan guna mesin jahit berkomputer yang diprogramkan.. Hanya sekeliling body bantal je SUS jahit guna mesin jahit.. Oooopss!!! Silap-silap.. Bukan SUS yang jahit sebenonya.. INA yang jahit sem0 ni.. SUS bagi idea je.. Hehehehe..

 Taraaaaa!!! Kekura ni je yang SUS jahit.. Ngeh3x..

 SUS ada la siapkan sikit-sikit headband bunga crochet untuk dijual di bahagian handmade di e-store SUS.. Ni je yang sempat buat masa ni.. Design-design lain tungggguuuu yea..

 Diingatkan sekali lagi.. Bunga-bunga crochet ni bukan SUS yang kait okiey.. SUS tak pandaiiii!!! SUS hanya attachkan pada headband je..^__-

Bunga-bunga crochet yang cantik ini dikait oleh Kak Aiysah Helga dari My Tinker Space..


SUPPLIES :
Kain cotton love-love boleh beli di IKEA



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...