PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

16 January 2013

JANUARY FELT KIT 2013

 JANUARY FELT KIT ~ Si Tompok
RM15 / PACK

Assalamualaikum & Selamat Malam Khamis sem0!
Alhamdulillah.. Akhirnya Felt Kit bulan January ini dapat dilancarkan seperti yang dirancang.. Design untuk bulan ini adalah keychain kucing yang diberi nama SI TOMPOK.. Felt Kit bulan ini merupakan hasil kolaborasi  MIEZCRAFTSHOPPE bersama SUS n d FELT PRODUCT.. Design Si Tompok ini adalah hasil rekaan En. Namizam dari Miezcraftshoppe.. Team SUS pula menyumbangkan dari segi penyediaan material..

Bahan-bahan yang terdapat dalam felt kit ini.. Fiber pula korang perlu beli berasingan.. Felt Kit 2013 harganya lebih murah berbanding tahun lepas.. Korang boleh siapkan 2 ekor Si Tompok dengan bahan yang diberikan dalam pack ini..

Color felt yang cantik-cantik juga akan diberikan.. ^^

Tutorial lengkap langkah demi langkah bergambar disertakan sekali bersama pattern Si Tompok.. Sem0nya complete set gitewww.. Gerenti dapat hasilkan 2 ekor Si Tompok yang kiut-miut ni..

Si Tompok bersama kawan-kawannya yang berjaya disiapkan oleh SUS dan INA..

Semoga Felt Kit bulanan tahun 2013 ini terus sukses tanpa ada sedikit sangkut seperti tahun lepas sebab SUS sibuk nak kahwin.. Hahaha.. Korang tunggu apa lagi?? Jom! Dapatkan sekarang sebelum kehabisan stok.. Nanti gigit jari pulak.. ^^



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...