PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

11 January 2012

SUS BUAT CARD LAGI.. ^__^

 Selamat hari Rabu!!!
Apa khabar sem0 pembaca blog SUS? SUS harap sem0 pun sihat-sihat jerr.. Hari ni SUS nak kongsi lagi  dua hasil kad yang baru SUS hasilkan.. Keje-keje membuat kad ni adalah aktiviti malam-malam SUS.. Hehehe.. Siang-siang hari SUS busy menguruskan workshop.. Pada malam hari je la baru boleh buat hobi sampingan ni.. Tetapi masih ada kena mengena dengan felt ok! Kata tokey felt.. Musti la kena bagi laku felt.. Wawawa..

 Bunga felt tetap menjadi pilihan untuk menjadi penyeri hasil keje SUS.. Wink..Wink.. Bunga ni SUS potong guna big shot jerr.. Boleh rujuk bahagian supplies untuk lihat jenis die yang mana SUS gunakan.. Kalau takde stock tu mintak mahap la yea.. Stock memang agak limited.. Terpaksa la tunggu SUS restock pada masa akan datang k.. Korang dinasihatkan untuk subscribe newsletter untuk menerima info terbaru mengenai stock dan promosi yang diadakan di e-store SUS n d FELT PRODUCT.. So, takde la terlepas dengan promosi-promosi yang menarik pihak kami adakan untuk customer terchenta!

 Uwaaaaa.. Windu dengan MR. ALIF.. Dah tak dapat buli dia lagi.. MR. ALIF dah balik KL sambung belajar.. Belajar rajin-rajin yea adikku.. Jangan nak tengok TV ngan main game jerrrkk!!

 Hehehehe.. Yang ni macam biasa la.. Kad untuk bagi kepada En. Abang SUS.. Blushing-blushing.. Malu.. Kad ni kena pos minggu depan.. Setiap minggu SUS akan pos sebijik kad untuk En. Abang.. Untuk potong rama-rama kecik kemetot tu SUS guna big shot yea.. Agak mustahil untuk SUS potong kecik-kecik macam tu.. Big shot ni bukannya boleh guna potong felt je tau.. Kertas dan plastic pun dia boleh potong.. Big shot ni selalunya pembuat card dan scrapbooking yang gunakan secara meluas.. Macam-macam mesin ni boleh buat.. Nanti SUS tunjuk pada episod akan datang pulak yea.. Ekekeke..

 Rama-rama color merah tu dari FELT yea.. Hahaha.. Nak highlight jugak tu perkataan felt..

 Perkataan yang putih-putih tu SUS cop sendiri.. Color pink tu pun SUS colorkan sendiri jugak.. ^___^ Ececeh.. Nak bangga terlebih pulak kat sini.. Orang lain dah buat lama kot..

Hahahahaha.. Cop perkataan sama jugak dengan kata-kata kat frame tak berapa nak frame gambar yang kat atas tu.. Ni je cop yang SUS ada.. Nak beli banyak-banyak harganya boleh tahan jugak.. SUS ingat pada suatu hari nanti nak gi tempah kata-kata dalam Bahasa Melayu kat kedai cop.. Jimat la sikit dan lain daripada yang lain gitu.. Betol tak???



SUPPLIES :



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...