PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

24 November 2011

ORDER FARA & NISA

 Okiey.. Hari ini SUS nak update mengenai order yang telah disiapkan.. Ini merupakan order dari Fara.. Jiran rumah SUS je ni.. Hahaha.. Before ni Fara ada nak order jugak dengan SUS tapi tak dapat nak terima sebab jadual keje terlampau pack.. So, sebulan lepas Fara ada nak order sesuatu lagi tak sampai hati pulak nak tolak.. Huhuhu.. Nama pun jiran kan.. ^_-

 Fara telah order casing untuk handphonenya dan dua bijik keychain untuk abangnya..

 Ni sem0 INA yang jahit.. Sejak kebelakangan ni memang INA yang banyak menjahit.. SUS poning kepala nak mengimport barang.. Wawawa.. Macam la buat bisnes import export besar-besaran.. Poyo jerkk..

 Fara tak tetapkan nak kereta apa.. Tapi INA telah pilih mini cooper sebab ianya CUTE!!!

 Untuk buat casing handphone dan keychain seperti ini INA telah gunakan polyester felt keras.. Jahitan tangan 100% digunakan untuk menyiapkan order ini.. Terima kasih kepada Fara diucapkan..

 Burfday card ni pulak adalah order dari Nisa.. Nisa telah order 2 keping card.. Card-card ini sudah pun dipos siang tadi.. Harap-harap sampai la sebelum 28 hb ni..

 Bunga-bunga dan huruf-huruf ni SUS potong guna big shot je.. Order yang senang-senang dan tak perlu pikir banyak-banyak boleh bagi SUS buat.. Yang susah-susah SUS bagi kat INA je.. Hahaha..

 Harap-harap Nisa suka la yea..

 ~~~ <3 <3 <3 ~~~

 Bahagian dalamnya SUS guna teknik stamping je.. ^_-

 Yang ini masih dalam proses untuk disiapkan oleh INA.. Nak tau apa dia??? Tunggu entry akan datang setelah mende alah ni siap k..

 Yang ini pun dalam proses untuk disiapkan juga.. SUS tukang jahit bunga-bunga je.. Hahahaha..

Yang ni pun dalam proses untuk disiapkan juga.. Sebenonya ini adalah untuk dijahit pada t-shirt untuk workshop akan datang.. SUS tukang potong-potong dan design jerkk.. Proses menjahit diberikan kepada INA supaya matanya menjadi lebih besar dari biasa yang sememangnya dah besar.. Ekekeke.. Jangan marah yea adikku!!!!

Kepada peserta workshop angry bird kita jumpa esok pagi k.. Ada juga beberapa orang peserta yang tak dapat datang disebabkan banjir.. Huhuhu... SUS salah timing buat class ke? Adakah class tak patut diadakan pada hujung tahun? Hurmmmm..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...