PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

30 November 2011

FELT CRAFT WORKSHOP : FELT T-SHIRT 2 DISEMBER 2011

 Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada sem0 pembaca blog SUS.. Minta maaf yea.. 2-3 hari lepas SUS dan INA oustation untuk menyetelkan website baru kitorang yang akan di'launch' tak lama lagi.. So, tak sempat la nak update blog ini.. Rasanya belum terlambat kalau SUS nak iklankan felt craft workshop pada hari Jumaat ini.. Masih ada 4 tempat kosong lagi.. Jika berminat boleh la mendaftar sekarang yea..

 Workshop pada hari Jumaat ini akan diajarkan bagaimana untuk jahit felt pada t-shirt korang.. Semasa workshop ini SUS akan kongsikan tips bagaimana nak jahit felt ni dengan mudah pada t-shirt.. SUS juga akan ajar korang macam mana nak mudahkan gambar-gambar yang korang suka  untuk dijahitkan pada t-shirt..

 T-shirt dalam gambar ni korang boleh sentuh, rasa dan lihat dengan lebih dekat semasa workshop ni nanti k.. 

 Minta maaf la banyak-banyak di atas keadaan t-shirt ni yang agak berkedut.. Tak sempat nak iron sebab nak buat iklan ekspres untuk hari ni.. Hahaha.. Malas giler nak menapak balik umah semata-mata nk meng'iron' baju kecik ni.. T-shirt ni SUS dan INA kelek bawak gi sana sini masa kat KL.. Kononnya nak amik gambar kat sana.. Mac Book, i-pad, hard disk, pend drive, D-SLR camera bagai sem0 bawak.. Tapi tak nyempat jugak nak update blog.. Kui3x.. Jangan marah yea.. Terutama sekali customer KEDAI SUS.. SUS dan INA tak terkejar dengan aktiviti seharian yang sememangnya pack.. Balik 'kondo mewah' ALIF je terus pengsan.. *_* Tapi SUS berusaha jugak menjawab pertanyaan korang di fb masa dalam kereta.. Tu je la masa yang ada sebab ALIF jadi drebar.. Bahagia betul gi sana sini ada drebar.. Lalalala..

TARIKH :
2 Disember 2011

MASA :
9.00 am - 12.30 pm

LOKASI :
Workshop SUS, Kota Bharu, Kelantan
Untuk peta sila klik DI SINI..

YURAN :
RM80
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...