PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

18 July 2014

BUKU VARIASI COMELNYA FELT TERHANGAT DI PASARAN!

 Syukur alhamdulillah.. Buku VARIASI COMELNYA FELT dah pun masuk cetakkan ke-2.. Sape-sape yang belum beli tu sila beli sekarang.. Buku ni best sangat tauuuu.. Banyak design, pattern dan teknik yang diajar dalam buku ni.. Harga pun murah RM19.90 jewww.. ^^ Buku ni boleh beli secara online di e-store SUS atau pun di kedai buku berhampiran korang..

 Tengok tu.. Step by step ditunjuk secara jelas dalam buku ni.. Tiada langkah tersembunyi hokeh!

 Setiap gambar ada penerangan yg jelas, terang lagi nyata.. InsyaAllah korang takkan tersesat punyerrr.. Hehehe..

 Pattern/pola juga diberikan.. Gilerr best koooo..

 Dan yang paling best buku ni ditulis oleh SUS sendiri bersama adik kesayangan INA.. Hahahaha.. Memang rugi korang tak beli.. Kitorang memang mencurahkan segala usaha, keringat, idea dan kesungguhan untuk buku ni bagi memberikan tunjuk ajar dalam seni kraf felt ni.. Cuba bayangkan, kitorang dari KB ke KL berkampung seminggu kat sana nak habiskan shooting buku ni.. SUS pulak masih mabuk-mabuk mengandung ngan lidah pahitnya.. Tabah je la dikkk.. Alhamdulillah.. Tak lari schedule kitorang.. So, bajet pun tak burst la.. Tu yang penting.. Muahahaha..

 Buku ni merupakan terbitan Karangkraf.. Terima kasih tak terhingga diucapkan kepada Editor Kanan Puan Elana Khamis dan juga Editor Cik Noorshawati Che Razali.. Jasa kalian takkan kami lupakan..

Stok buku ni sangat limited ngan SUS hokeh! Kalau malas nak cari kat kedai sila cepat-cepat order kat e-store SUS..

Selamar bersahur sem0! Raya dah tak lama lagi nampaknya.. ^_^




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...