PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

18 October 2011

BURUNG YANG MARAH ~~~

 Nampaknya angry bird betul-betul popular sekarang ni.. Inbox email SUS penuh dengan order untuk buat angry bird dalam macam-macam versi.. Tapi mintak mahap banyak-banyak yea.. SUS dan INA tak dapat memenuhi order tersebut.. Que pun memang dah panjang.. Kitorang pun busy dalam nak menyusun jadual class felt yang akan diadakan.. Kitorang juga dalam usaha untuk menambah lagi banyak e-tutorial, e-book dan set-set felt kit beserta tutorial..

 Oooppss!!! Lupa la pulak.. Angry bird dan kereta Hilux ni merupakan order Rahaya.. Sudah selamat sampai pun ke destinasinya.. Terima kasih banyak-banyak kepada Rahaya kerana sudi order dengan kami..

 Angry bird dan kereta Hilux ni INA yang jahit.. Sanggup ambil order banyak-banyak sebab nak menabung duit untuk beli cover Mac Book dia.. Hahaha.. Kalau ikut kan kitorang ni cepat muak dan boring buat benda yg sama banyak-banyak.. Kitorang lebih suka mencuba sesuatu yang baru dan mencabar.. Jadi, sesiapa order yg telah kami terima teramat-amat la beruntung.. Ngeee.. Jangan marah yea yang lain-lain.. (^_^)v

 Dah siap simpan dalam tong dulu sebelum pos..

 Kereta Hilux ni betul-betul mencabar kewibawaan INA setelah nak muntah-muntah tengok angry bird tu banyak-banyak.. Hahaha.. Padan muka!! Cover Mac Book punya pasal.. Sanggup tuuuu....

 Untuk seseorang yang istimewa..

 Minggu ni SUS dan INA memang busy siapkan barang-barang untuk dijual di Hospital USM.. Kitorang ada buka gerai sempena Hari Keusahawanan student USM.. Kepada yg berdekatan tu datang-datang la singgah yea.. Mana la tau ada yang berkenan dengan hasil kerja kami ni.. Boleh la beli banyak-banyak.. Satu-satu tak jual.. Kena beli banyak-banyak.. Ekekeke.. Takde la.. SUS gurau je..

 Cantik pulak dah susun macam ni yea..

 Brooch rerama tecik-tecik.. Sangat cantik pakai pada shawl..

SUS gunakan berlian supaya nampak mewah sikit.. Orang kelate memang suka pun yang bermanik-manik berlian bagai.. Nak jual sesuatu tu mesti la kena ikut selera customer.. Betul tak???

Kepada customer yang memerlukan supplies felt craft urgent boleh la order siap-siap minggu ni.. Kabinet workshop SUS dijangka masuk minggu depan.. Time tu kitorang tak dapat nak buat kerja bungkus-membungkus untuk proses mengepos.. So, order la siap-siap supaya bekalan tak terputus k..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...