PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

23 August 2011

BURUNG HANTU YG TOMEY2..

 Jeng3x... Ini la burung hantu yg telah siap dijahit oleh INA.. Kpd yg berminat dgn burung hantu ini boleh la ke E-STORE kami yea.. Yg berada di Kota Bharu sudah semestinya boleh la terus ke workshop SUS..

 Utk menghasilkan keychain seperti ini INA gunakan felt polyester keras.. Mata burung hantu ni plak guna brads size 8 mm (BR23).. Button plak adalah jelly button (ST64)..

 Kesemuanya ada 6 ekor..

 Yg mane satu menjd pilihan korg??

 Ramai yg tanye camne SUS n INA gunting felt ni dgn kemas..Jawapannya kami hanya menggunakan gunting yg tajam dan runcing di hujungnya supaya senang nk capai  di bahagian2 yg runcing dan kecil..

 Di bahagian sayap burung hantu ni plak dijahit tgn yea.. Bknnye mesin jht.. Jahitan seperti ini dinamakan backstitch.. Cara jahitan ini ada diajar dlm buku tutorial starter kit..

 Hair clip 3 layer ini juga boleh didapati di e-store kami.. Kalau nk belajar pula boleh la beli E-TUTORIAL di KEDAI SUS.. Akan ada byk lg e-tutorial yg akan dikeluarkan slps ini.. E-tutorial ini akan dihantar melalui email setelah pembayaran dibuat..

 Brooch bunga rose.. Ada yg mahu belajarkah? Tunggu wokrkshop SUS yg akan dtg utk modul baru.. Dlm bln 10 camtu.. Nk tunggu workshop pasang kabinet dulu.. ^_^

 Ni la hasil keje SUS sepanjang bulan puasa.. SUS wat mende yg senang2 je.. Hik3x.. Hairclip button.. Brooch button.. Ok la dr xde langsung kan..

 Brooch button..

 Wat mende ni memang seronok.. Seronok main suai padan button yg ada..

Button2 yg cantik seperti ini boleh dibeli di KEDAI SUS yea.. Bobby pin pun same.. Puasa tinggal seminggu je lg.. Mudah-mudahan kite dpt melipat gandakan lg amalan di akhir2 bulan Ramadhan yg mulia ini..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...