PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

14 July 2011

JUMPA KAMI DI KELCHEFF 2011!!!

 Assalamualaikum sem0.. Utk pengetahuan sem0 SUS ada amik tapak gerai di KELCHEFF 2011 yg bermula 14-23 Julai 2011.. Tapak expo ni berdekatan ngan Bazar Tok Guru.. Kpd korg sem0 yg berminat utk membeli readymade handmade n raw material felt craft bleh la dtg beramai2 ke gerai kami di tapak 79.. Nk kenal gerai kami sgt mudah kerana ada diletakkan banner.. Korg pun mesti bleh cam MISZ LU'LU kn? Hehe.. Semlm seharian busy menyiapkn tapak gerai kitorg ni.. PAPA SUS pun turun padang skali..

 Disbbkn hujan mlm semlm.. Habis tapak gerai SUS digenangi air.. Utk mengatasi masalah ini PAPA SUS telah wat platform.. Hari ni kene g pg2 utk pasang carpet plak..

Gerai SUS juga akan dijaga oleh jejaka yg tersgt sexynya.. Korg juga akan dilayan oleh 2 org gadis cantik.. 2 org gadis cantik ni SUS akan tunjuk nnt.. Ngeh3x.. SUS akan sentiasa update perkembangan gerai kami di facebook dan juga blog.. Promosi2 yg akan diadakan akan diwar2kan terus melalui facebook.. ^_^

 Di gerai SUS nnt juga akan diadakan walk-in class setiap hari bermula 2-5 petang.. Akan ada 4 pattern yg akan diajarkan di sana.. Korg bleh pilih nk blaja mane2 pattern dan hanya perlu bayar RM10 shj utk 1 pattern.. Bahan2 sem0nye disediakan sepenuhnya oleh pihak kami.. Dh siap bleh bawak balik yea..

Mulai hari ini hingga hari Sabtu ini pihak kami akan memberikan GOODIE BAG kpd 10 org customer terawal yg berbelanja RM50 n ke atas di gerai kami.. Best tau goodie bag ni.. Ada felt, ribbon, button n keychain.. So, apa tunggu lg.. Jom serbu gerai SUS pg ni jugak!!! Okiey.. Setakat ni dulu yea kawan2 sem0.. SUS nk kene tido dulu.. Jap g dh nk kene bangun balik.. Kul 7.30 kitorg dh nk gerak.. Nk siapkn mane2 yg blum siap lg.. Alamak.. Beg pun xkemas lg ni.. Huhuhu.. Mau angkut naik fixie.. Sem0 pun sedia maklum.. Kota Bharu akan menjd teramat la sesak klu ada event beso2 camni.. Selamat mlm sem0.. Eh! Selamat pg kot.. Hihihihi.. ^_^



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...