PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

01 December 2010

KEDAI SUS BERWAJAH BARU

 Wahh!!! Best asenye bile KEDAI SUS sudah ada blog headernye sendiri.. Jd jgn terkejut kpd sesape yg telah mengunjungi KEDAI SUS dan melihat perubahan yg berlaku.. SUS memang dh tukar blog header utk KEDAI SUS.. Kini KEDAI SUS telah mempunyai seorg salesgirl yg sungguh kiut miut.. Korg bleh panggil dia MISZ CICI!!!

Di KEDAI SUS korg bleh tengok ada badge di sebelah kanan blog.. Klu korg dh jatuh cinta ngan MISZ CICI bleh la amik dia bawak blek letak kt blog korg eh.. Hehehe.. Klu xde blog bleh save je image MISZ CICI n jdkn background laptop korg ke.. Ngeee... (^_^)

 Ini adalah badge rasmi utk KEDAI SUS..

 Yg ni plak adalah watermark rasmi utk KEDAI SUS.. SUS akan gunakn watermark ini utk sem0 gambar item di KEDAI SUS.. Ini bg mengelakkn pihak2 yg xbertanggungjawab yg suka amik jln singkat dgn mencuri photo2 SUS.. Kite penat2 amik gambo.. Dia senang2 je amik tepek kt mane2 n menyatakn mereka ada jual product tersebut.. Adoii.. Klu productnye same ok la.. Klu xsame camne??? Semestinya kite akan rasa tertipu kn3x???

 Ni la MISZ CICI yg akan menemani korg sewaktu shopping di KEDAI SUS.. SUS akan letak chatbox di KEDAI SUS.. So, pasni korg bleh la chatting ngan MISZ CICI kt sane.. Klu da pape soalan n request mengadu je kt MISZ CICI k.. MISZ CICI akan cuba menolong korg semampu boleh.. Alrite!!! MISZ CICI ni da member sebenonye.. Xsiap lg.. Hehe.. Nk tahu sape??? Tunggu entry yg akan dtg k..

 Sementara menunggu watermark rasmi SUS n d FELT PRODUCT.. MISZ CICI akan take over buat sementara waktu di SUS n d FELT PRODUCT.. Ini juga bg mengelakkn photo2 SUS disalah guna n pakai oleh mereka yg xbertanggungjawab.. Terasa pedih ulu hati ni tau bile tengok gambo2 SUS yg chumel telah dicuri.. Pastu siap cakap product SUS dibuat sendiri oleh mereka.. Uwaaa!!! Sob3x.. Sungguh tidak patut perbuatan itu..  Di SUS n d FELT PRODUCT.. SUS akan mengupdate aktiviti terbaru SUS dlm aktiviti felt craft ini.. Di sini juga SUS akan memberi info terbaru mengenai stock yg ada di KEDAI SUS.. SUS juga akan mengeluarkn tutorial2 mudah utk diikuti di blog ini yg akan dikendalikn oleh member MISZ CICI.. Jeng!! Jeng!! Jeng!!

Yg ni gak merupakan watermark yg berbentuk bulat sementara waktu utk SUS n d FELT PRODUCT.. SUS harap korg berasa seronok bile shopping di KEDAI SUS.. Korg sem0 adalah customer yg paling sporting dan tidak byk menimbulkn masalah pd SUS.. SUS harap korg sem0 terus memberi kerjasama yg baik supaya proses pembelian kte berjalan lancar..
I LOVE U OLLS!!!
Mmmuuuaaackss100x!!!


Kunjungi KEDAI SUS sekarang juga!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...