PETA LOKASI WORKSHOP SUS

Photobucket
Alamat :
5194-H, Lorong Taman Setia,
Batu 2, Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu,
Kelantan.
No. Telefon : 09-7470852

27 December 2011

BUTTON COMEY-COMEY

 Happy Tuesday!
Hari ni SUS nak kongsi sedikit dengan korang mengenai minat SUS dengan button.. SUS sangat-sangat teramat la suka kumpul button yang comey-comey.. Kalau korang perasan di e-store SUS button la yang paling banyak sekali ada kat bahagian supplies.. Ekekeke..

 Mende simple yang SUS paling suka buat dengan button ni adalah buat cincin.. Sangat mudah untuk disiapkan.. Hanya perlu gam-gam dan main mix & match dengan button yang pelbagai bentuk dan color.. Ini juga merupakan salah satu terapi yang cukup bagus kalau ada rasa tensen-tensen.. Kenapa? Tak percaya ke? Kalau tak percaya sila cuba try test.. Kompem korang akan berada di alam korang sendiri dengan bermain dengan button-button tersebut..

TIPS : Pastikan button yang digunakan adalah yang chumel-chumel dan mempunyai color menarik.. Hahaha..



 Tangan model yang paling mahal ni.. Hahahahahaha..

 Ramai yang bertanya pada SUS ada jual ballchain tak? Sebenarnya ada cuma dah lama SUS tak restock sebab susah nak dapatkan stock.. Tapi sekarang ni SUS sudah pun restock dan boleh dibeli di e-store SUS.. Best kan??

 Dengan bermain dengan susunan button, pokok yang simple ini menjadi lebih sweet gitu..

 Button-button seperti ini boleh dapatkannya di e-store SUS okiey! ^__^

Button-button ni sem0 SUS import dari US.. Kalau rasa ter'inspire' dengan hasil keje SUS yang tak seberapa ni korang boleh dapatkan material-materialnya seperti yang SUS linkkan di bawah.. Hihihihi..

Terima kasih kerana membaca pada hari ini!!!


SUPPLIES :



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...